Najprawdopodobniej najlepsze pomysły...

Szukaj

Zwroty & Reklamacje

W Strefie Prezentu oferujemy starannie wyselekcjonowane produkty, które mamy nadzieję, będą służyć Ci przez lata. Jeżeli jednak zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
Z prawa zwrotu mogą korzystać konsumenci, w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta.

INSTRUKCJA ZWROTU TOWARU:

Prosimy o ...

  •  odesłanie zwracanego przedmiotu w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi elementami. Zwracany produkt nie powinien nosić śladów użytkowania,
  •  uzupełnienie i przesłanie na adres e-mail: info@strefaprezentu.pl, formularza odstąpienia od umowy:

      Formularz odstąpienia od umowy

  •  dokładne zabezpieczenie przedmiot, tak aby nie został uszkodzony w transporcie,
  •  zaadresowanie przesyłki zwrotnej do naszego magazynu: 

      Magazyn Strefa Prezentu os. Złotej Jesieni 13B/7, 31-828 Kraków

Zwrot zapłaconej kwoty zostanie wykonany tą samą formą, jaką zostało opłacone zamówienie lub na wskazany rachunek bankowy w terminie do 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Przesyłki odsyłane za pobraniem nie będą przyjmowane.


INSTRUKCJA SKŁADANIA REKLAMACJI:

W celu złożenia reklamacji, prosimy o uzupełnienie, poniższego formularza

Formularz reklamacji

Abyśmy mogli maksymalnie przyśpieszyć proces rozpatrzenia reklamacji, pomocne mogą być w tym zdjęcia obrazujące wadę. Wypełniony formularz wraz ze zdjęciami prosimy o odesłanie na adres e-mail info@strefaprezentu.pl

Przyjęcie reklamacji zostanie przez nas potwierdzone mailowo. Termin rozpatrzenia reklamacji, określony przez ustawodawcę to 14 dni roboczych od momentu potwierdzenia przyjęcia reklamacji. Oczywiście dokonamy wszelkich starań, aby maksymalnie skrócić czas oczekiwania na odpowiedź.


INSTRUKCJA POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU USZKODZENIA PRODUKTU W TRANSPORCIE:

Wysyłane produkty staramy się zawsze bardzo dokładnie zabezpieczyć. Niemniej jednak, może się zdarzyć mimo starannego zapakowania, że przesyłka ulegnie uszkodzenie w transporcie. Abyśmy mogli reklamować wykonaną niewłaściwie usługę w firmie przewozowej, potrzebować będziemy wypełnionego z kurierem protokołu szkody

W tym celu prosimy o kontakt z firmą przewozową w celu umówienia kuriera z którym zostanie spisany protokół szkody.

Ważne jest dla nas, aby szybko i sprawnie wymienić uszkodzony produkt na wolny od wad. Dlatego też prosimy o ...

  • zachowanie wszystkich wykorzystanych przez nas materiałów wypełniających przesyłkę wraz z samym opakowaniem,
  • przygotowanie dla kuriera numeru przesyłki,
  • dokładne i zgodne z rzeczywistością wypełnienie protokołu szkody, zwracając uwagę na wygląd zewnętrzny opakowania,
  • wypełniony protokół szkody wraz ze zdjęciami uszkodzenia, należy odesłać do nas adres e-mail info@strefaprezentu.pl

Po otrzymaniu protokołu i zdjęć, potwierdzimy przyjęcie reklamacji do rozpatrzenia. Na rozpatrzenie mamy 14 dni roboczych. Jednakże zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 1-2 dni roboczych.